الرئيسية » » اليسا " اسعد واحده "

اليسا " اسعد واحده "





كلمات الأغنية اسعد واحده


اسعد واحده
الفرحة الى انا فيها دى كلها ترجع ليك..وانا جنبك راضيا ومرتاحه لكل ما فيك
و سبت انا كل الدنيا عشانك..وهشركك حضنك و مكانك
وبقولك يا حبيبى حياتى انا ملك ايديك
مين زينا يا حبيبى الليلة قولى فى مين..اناحاسه من كتر الشوق اننا ريحين
على دنية حب تجمعا و الكون كله ده مش هيسعنا..وهاعيش اسعد واحده انا وانت سنين و سنين
ياه على الفرحه دى الى انا فيها يوم الدنيا دى و لياليها
وحياتى الى بحلم بيها هعشهالك حبيبى
ايه تاني في حياتي ناقصني .. طول منتا في حضني وانت لامسني 



للتحميل 



Jumbofiles

download_96.html
--------------
RapidShare


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
للدخول مرة أخرى على مدونة " memazeka " أكتب على جوجل     memazeka 
أو 
memazeka.blogspot.com

0 التعليقات:

إرسال تعليق

















يتم التشغيل بواسطة Blogger.