الرئيسية » » تحميل أغنية "ولا تسوى الدنيا" تامر حسنى

تحميل أغنية "ولا تسوى الدنيا" تامر حسنى



حصريا تحميل أغنية مطرب الجيل " تامر حسنى" "ولا تسوى الدنيا "


كلمات الأغنية


من يوم ما قابلتك قلت خلاص مش عايز ناس 
حواليا كفاية عليا تكونى قدامى برتاح
وعرفت يوميها ان انا حبيت وبجد ياريت
مالعمر يمر كفاية عليا كتير اوى راح

عيشت احلم بيكى شوفي يجي من قد اية
 
وانا مستنيكى تيجي قلبى تعيشى فيه
عيشت احلم بيكى شوفي يجي من قد اية
وانا مستنيكى تيجي قلبى تعيشى فيه

ولا تسوى الدنيا من غيرك ولا حاجة 
انتى فرحة عمرى وانتى ليا كل حاجة
ولا تسوى الدنيا من غيرك ولا حاجة
انتى فرحة عمرى وانتى ليا كل حاجة

وحياتك عندى لاعيشلك عمرى واخلصلك ومسلم امرى
 
هوا انا كنت احلم ولا اطول تكونيلى يا قمرى
انا ايوة حلمت ان انا حبيت بس انا بيكى انا كدة عديت
وبجد انا ربنا ادانى فوق ماتمنيت

عيشت احلم بيكى شوفي يجي من قد اية
 
وانا مستنيكى تيجي قلبى تعيشى فيه
عيشت احلم بيكى شوفي يجي من قد اية
وانا مستنيكى تيجي قلبى تعيشى فيه

ولا تسوى الدنيا من غيرك ولا حاجة 
انتى فرحة عمرى وانتى ليا كل حاجة
ولا تسوى الدنيا من غيرك ولا حاجة
انتى فرحة عمرى وانتى ليا كل حاجة



للإستماع لأغنية " ولا تسوى الدنيا " من هنا


لتحميل أغنية ولا تسوى الدنيا mp3

من هنا


للدخول مرة أخرى على مدونة " memazeka " أكتب على جوجل     memazeka 
أو 
memazeka.blogspot.com

0 التعليقات:

إرسال تعليق

















يتم التشغيل بواسطة Blogger.